Twinkel twinkel little star (2)

De eerder gemaakte ster heeft inmiddels gezelschap gekregen.

Ik haakte het sterkussen uit het boek haak-je-happy-de-kinderkamer. Dit keer in olijfgroen garen. Dit kussen was wel wat meer werk dan het muziekdoosje, maar wat is hij mooi.

De kinderkamer voor onze derde spruit is inmiddels aardig aangekleed. Na de muursticker, een gehaakte deken dan nu de sterren voor op de schommelstoel. Hier ga ik met de kleine man (en de rest van het gezin) vast heerlijk van genieten.

Nog even een close-up foto van de ster. Een bestelling van de andere dame en heer is al binnen (hihi). Ze zijn een beetje jaloers op dit zachte kussen dat hun baby broertje heeft gekregen.

Het garen dat ik heb gebruikt is overigens Lana Grossa Cotton mix 80. Er zitten bijna 6 bollen in het kussen.

Reacties

  1. Die bestellingen die snap ik helemaal haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch leuk dat ze het bestellen, zeg genoeg toch.
    Hij is heel erg mooi geworden, staat gezellig in de stoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk Neeltje...je kindertjes boffen maar met zo'n creatieve mama..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wowww wat mooi gemaakt lieverd. Ik snap meteen waarom ze ook een bestelling geplaatst hebben ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.