Start productie

Ineens had ik ontzettend veel zin om shirts, boxpakjes en jurken te naaien. Dus stoffen bij elkaar gezocht en starten maar.

En zo zag de tafel er vervolgens uit. Geknipt: 3 shirts voor zoonlief, 3 boxpakjes voor de baby, jurk voor dochter en een jurk voor mezelf.

En het eerste shirt direct in elkaar gezet. Het is gemaakt van katoenen tricot en het succes patroon billie van Zonen09. De V-hals vind ik erg mooi staan. Op verzoek van de knul een "dino" erop gezet.

De volgende ochtend is dit shirt direct aangetrokken. Een beter compliment kan ik niet krijgen.

De zomen heb ik weer met de cover gemaakt en wat lukt dat goed. Is echt een feestje om zo de shirts te kunnen afwerken. Uiteraard een labeltje bevestigd. Overigens vinden de kids het tegenwoordig belangrijk om te zien wat voor labeltje ik gebruik. Nu werd er blij gezegd: wat fijn dat er nu een vosje op staan.

Gebruikte materialen:
Patroon: Billie van Zonen09
Stof: katoenen tricot
Label: kleurenmix
Maatlabel: Mamarieke
Applicatie: van ikke

Reacties

  1. Wat een tof shirt! Billies zijn gewoon geweldig! Ben benieuwd naar alle andere naaisels. Dat belooft was de komende dagen hier :) Leuk. Veel naaiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw... wat ben je een bezige bij...mooi shirt heb je gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi shirt is het geworden en leuk dat ie zelf de dino heeft uitgezocht.
    Ben benieuwd naar de andere creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk shirt, ik vind een V-hals ook leuk staan. Ben benieuwd naar de andere projecten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.