Kruipen maar ...

De jongste telg is druk bezig met kruipen. Hij gaat nog wel sneller achteruit dan vooruit. Maar wat leuk om weer naar te kijken.

Vooral als ze zulke leuken boxpakjes aan hebben. Vanwege het mooie weer gelijk twee gemaakt met korte mouwen en korte pijpen.

Recentelijk een biesgeleider voor de cover binnen gekregen dus die ook maar gelijk uitproberen. Ik had niet goed gekeken naar de maatvoering en dus de smalste maat besteld. Achteraf niet echt handig. Maar ach. Direct maar 2 extra besteld in een grotere maat.

De biezen zijn wat aan de smalle kant. Ook ben ik nog niet helemaal tevreden over het stiksel. Maar het zit wel goed vast. De afwerking op deze manier is ook erg netjes.

Wel gebruik ik dan prym tricot drukknopen. Kamsnaps blijven niet goed zitten over zo'n bies.

Nog even een foto van het hele boxpakje. Deze is gemaakt van een mooie tricot van Qjutie. Uiteraard afgewerkt met een labeltje.

En dit is een super zachte tricot met witte en rode sterretjes. Uiteraard weer een labeltje bevestigd in de zijnaad.

En aangezien meneer groeit als kool, zullen er nog wel meer volgen. Kan ik gelijk de andere afmetingen biesgeleiders straks uitproberen. Heerlijk naaien zo!

Gebruikte materialen:
Patroon: KIIND
Stof: Qjutie en PĆ¼dile tricot
Label: kleurenmix
Prym drukknoop: Mamarieke

Reacties

  1. Meneertje houd je wel bezig zo, maar wat leuk om steeds nieuwe boxpakjes voor hem te kunnen maken. En dan ook steeds leuke stofjes uit kunnen zoeken (wat jammer nou ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat de kruipfase begonnen is. En mooie pakjes weer!
    Als het goed is komt vandaag mijn cover binnen, met bandgeleider, ik ben zo benieuwd naar die bandgeleider (en natuurlijk naar de cover, want die wilde ik al zo lang).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke pakjes heb je weer gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er super leuk uit! Mooi gemaakt!

    Fijne week verder.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.