Tussendoor en voorbereiding

Tja, de afgelopen weken is het zo druk geweest met werk en thuis, dat naaien er niet echt van kwam. Nu heb ik komend weekend een heerlijke naaidag in het vooruitzicht bij Marieke. Dus ik ben bezig met de voorbereidingen, zodat ik lekker gaan focussen op het naaien zelf.

Via een blog tour kwam ik een tijdje terug op de site van Jessica en zag dat de boeken  Zo geknipt aanbood voor overname. En vorige week lagen ze op de deurmat. Ik zag al direct mooie projecten en heb er eentje uitgehaald om direct te gaan uitvoeren.

Nou ja, één project, maar dan wel direct in tweevoud. En mijn vermoeden kwam uit. Ik werd namelijk de volgende dag wakker gemaakt door dochter met de vraag voor wie die leuke etuis zijn.

Nou, die met de paddenstoelen heb ik lekker zelf gehouden. Mijn haaknaalden bewaarde ik nog altijd in het plastic hoesjes waarin ze zaten bij aankoop. Dat is natuurlijk niet echt handig. Dus deze is nu mijn haaknaalden etui.

Die andere heeft zoonlief gekregen. Hij bewaard er zijn transformers in. Want daar had hij nog geen tasje/etui voor. En dochter wilt er nu ook een. Dus die mag in de stofjes zoeken naar een leuk stofje, en dan krijgt zij er nog op een later moment.
Overigens heb ik de ene gevoerd met vlieseline H640 en de andere met vlieseline H630. Beide blijven ze zonder inhoud goed staan. Nu staan er nog andere projecten uit deze mooie boeken op de agenda.

Gebruikte materialen:
Patroon: Zo Geknipt deel 1
Stof:  katoen uit voorraad

Reacties

  1. Kijk die had ik dus echt gemist nog... super leuke etui's! Ben benieuwd welk stofje je dochter uit gaat zoeken. Je was zeker enorm voorbereid voor gisteren... wauw wat heb je vele genaaid en wat was het ongelooflijk gezellig :) Ik heb genoten, bedankt dat je bent gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.