Zwaluw zilver/rood

Bij het zien van dit stofje, was ik er gelijk weg van. Dus gelijk besteld om een zomerjurkje voor mezelf van te maken.


Het zelf getekende patroon, heb ik op een paar kleine puntjes aangepast en gelijk de schaar in dit stofje gezet (nadat ik het gewassen had natuurlijk).

Ik ben erg blij met het eindresultaat. Ik had niet genoeg stof om het bovenlijf te voeren met dezelfde stof, dus daarvoor heb ik een crème effen tricot gebruikt. Maar daar zie je natuurlijk helemaal niets van.

Ik heb mijn best gedaan om alle streepjes te laten doorlopen. Bij het voorpand en de zij naad is dit perfect gelukt. Bij het achterpand zoals je ziet net niet. Maar dat mag de pret niet drukken vind ik. Mee eens?

Nu ga ik proberen om in dit model een korte mouw te tekenen. De stof voor dat jurkje ligt ook klaar.

Gebruikte materialen
Patroon: zelfgetekend
Stof: trendy stoffen

Reacties

  1. Kniesoor die op dat achterpand let joh, dat zie je alleen zelf. Geweldige stof is het zeg en het model past er heel goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt nog mooier en hij zit echt heel erg mooi.
    Mij is het niet opgevallen dat het niet doorliep op het rugpand.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.